Wyszukaj firmę w bazie...

Poradnik - Jak dodać wpis:

Przedstawiamy skrótowy poradnik co zrobić aby skutecznie dodać stronę firmową do naszej ogólnopolskiej bazy firm i instytucji:

• Należy wejść na stronę główną i wybrać kategorię pasującą tematycznnie ewentualnie należy kliknąć w link "Dołącz do firm" w górnym Menu;

• Prosimy o wybranie odpowiedniej podkategorii;

• Należy przejść na dół strony, podać adres url i kliknąć "Wyślij";

• Prosimy o podanie wymagananych danych, w tym oryginalnego opisu i wybranie rodzaju wpisu;

• Aby dodawanie przebiegło pomyślnie prosimy o wpisanie odpowiedzi na pytanie;

• Na koniec niezbędne jest kliknięcie "Wyślij" - jeżeli wszystkie informacje są prawidłowo wpisane wyświetli się odpowiedni komunikat;

• W razie błędów prosimy o ich poprawienie i ponowienie całej operacji;

• Następnie administrator przejrzy publikację i zaakceptuje wpis.

• Dziękujemy!

Polecamy: